mandag 16. januar 2017

Starten på en ny blogg..

Jeg har en gammel blogg, men den bestod av så mye gamle minner... ett annet liv. I denne bloggen vil jeg skrive litt mer om det som opptar meg om det som skjer i verden å mitt litt skjeve blikk på livet. Hvordan det er å leve i Norge i dag, leve som en av de som ikke passer inn i den formen de som bestemmer vil at du skal passe inn i. Jeg vil skrive litt om mine opplevelser og hvordan Norge av i dag fungere og ikke fungerer.

Det er ikke sikkert at verden er slik. men det er slik jeg opplever på kroppen hva politikere og andre bestemmer. Hvordan man får følesen av at de ikke aner hva de snakker om for de som altid trekker det kortsete strået er de som ikke har krefter til å kjempe til bake og er de det er lettest å fjerne fra budsjetter slik at de som er ressurs sterke kan få sitt på veiene av de som har lite fra før av.

Dette blir er en blogg hvor jeg setter ting litt på spissen inne i mellom for å få frem en del poenger. Jeg er veldig klar over at verden ikke bare består av det enne eller andre.. men det er det man får inntrykk av når man leser dagens media.

Jeg håper at noen vil lese bloggen min... kanskje noen har samme opplevelse som meg...det vil tiden vise.

Det vil ikke bare være negative ting, men også positive ting... jeg er spendt og håper at dette vil gi meg det jeg trenger for å få ut det jeg føler er "feil" i det som skal være verdens beste land å bo i.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar